Pinkribbon Iyi aksamlar 6.aydayiz tadımlık haşlayıp çatalla eziyorum hafif alt suyundan koyuyorum ama her besine hayır diyor ve ağzına gelince suratını burusturup öğürüyor. Sizler yaşadınız mı ne zaman geçti geçmesi için neler yaptınız bu öğürme konusunda
deniiiza Pinkribbon aynısını bizde yasadik. Suan 8 aylık hala ağzına hafif tane gelse öğürüyo. Ek gidayla hiç arası yok. Sürekli emmek istiyor. Ama bazi bebeklerde 20 gune alışıp istahla yiyo. İnsallah sizin bebeğiniz hemen alışır
[silindi] Pinkribbon dillerinin arka kısımları bebeklerin daha yakınmış ağız kısmına yiyeceği oraya attığımin öğürme refleksi devreye giriyor. Normal bir durum bu ve zamanla geçecek. Bebeğim 6 ay 11 günlük hiç püre yapıp vermedim. Hep taneli taneli verdim şimdi öyle güzel çiğniyor ki eşimle ölüyoruz gülmekten geviş getirir gibi 😅 sizde pes etmeden ilerleyin elbet geçecek bu durum ve alışacak..
Rkyipek Aydan bildiriyorum hala öyle bende şaşırdım ne yapacağımı ne yaptıysam yemedi 🤦🏻♀️Çözüm bulan vardır inşaAllah
Sblatc Rkyipek 9 aylık kızım bizde de durumlar iç açıcı değil😅 çok seçici her şeyi yemiyo. Hala sevmediği şeyleri öğürüyo
Pinkribbon [silindi] nasıl hazırladınız hep peki anlatır mısınız bide ogurur müydü sizin bebeginiz ağzına verdiginizde
Piiiiiinaar Merhaba bı ek gıda döneminde değiliz ama tesadüfen bir videoda görmüştüm neden olduğunu hatırlamıyorum tam olarak ama öğürme, kusma hareketinin son derece normal bir durum olduğunu çok iyi hatırlıyorum :)
Pinkribbon Piiiiiinaar normalde abisi gibi hiç geçmezse diye korkuyorum bir umut gecenler ne yaptı nasılsın geçti diye yazdim
[silindi] Pinkribbon belki tek avantajım oydu benim öğürme sadece avokadoda olmuştu oda tadını beğenmediği için.. hep çatalla ezdim pirinç büyüklüğünde verdim boğukmadı mı derseniz tabiki arada korkuttu ama şimdi gayet iyi çiğniyor
seymatukem Bizimde başta öyleydi şuan 6 ay 26 günlüğüz ilk başta tek tek kabaktır havuçtur haşlayıp ezip verdim ama yemedi öğürdü hep blw yaptım onuda istemedi şimdi takmıyorum hiçbir şeyi tel tekde denemiyorum açıkçası denedim tek tek yemedi bende ona yayla çorbası yaptım yedi çocuk daha sonralarda meyveli yoğurtlar yaptım bebek irmiğiyle yulaf unuyla sebzeleri karıştırdım verdim öyle öyle yemeğe başladı bence bu kuralları biraz dinlememek gerekiyor ama neye alerjisi olup olmadığını anlamak biraz zor olucak sadece şuanlık bizde olmadı çok şükür böyle devam ediyoruz biz biraz daha deneyin olmazsa bu şekilde de deneyebilirsiniz
Rkyipek Doktorumuz çok ısrar etme diyor belkide erken doğdu onun etkiside var biraz daha zaman alıcak sanırım ne yapalım sağlıklı olsunlarda elbet alışırlar🌸
[silindi] Pinkribbon belirttim ya sadece avokadoda oldu. Onun haricinde olmadı. Arada öksürüyor gibi ama çok güzel çiğniyor artık
Rkyipek Pinkribbon bebekten bebeğe değişiyor bizim birde alerjimiz var herşeyi de yiyemiyoruz ister istemez yavaş ilerledi üç gün kuralı derken isteksizliğiyle uzadı yinede sabırla hergün deniyorum azcık yese mutlu oluyorum besinleri tek başınada deniyorum karıştırarakta değişmedi sonuç
Rkyipek Sblatc bi salatalık dişleri için alıyor onuda ezdiğini geri çıkartıyor meyvelerde zorla hala bayıla bayıla yediği bişey yok henüz deniyorum gün içerisinde tekrarlıyorum zorlamıyım diye doktor hanımda normal diyor
Pinkribbon [silindi] anladım bizim hazır değil sanırım . Sizin sadece anne sütü mu aldı emzik biberon oldu mu