Zeliha355 merhaba, dr tavsiyesiyle ilerlemek daha doğru aslında, benim kızım kolikti, en güzel öneri ayaklarını ve karnını sıcak tutmak olabilir, ayakta hafif hafif zıplar gibi sallayabilirsiniz hem sakinleştiriyor hem gazına iyi geliyor, bize doktorumuz sab simplex önermişti faydasını görmüştük, inşallah rahatlar bebeğiniz,🙏🏻