Minikmucizem_10 elifdedim Eminim gene o kazanacak.Bixim millet vermese dahi ulke suriylei dolu onlar oyu basar.Keske gitsede herkes kurtulsa ama cok zor
elifdedim Minikmucizem_10 yinede umutluyum ben ya imamoğlunun seçimlerinde bile baya başabaşlardı ve oylar tekrar sayılmıştı eski kafalılarda bıktı da verecek adam bulamıyolar kendince ülkemiz için hayırlısı olsun ne diyelim yaşayıp göreceğiz ama bundan kötü günler görmeyiz inşallah
Minikmucizem_10 elifdedim amin insallah.Allahtan tek dilegim ulkemin duzene girmesi.Ulkemin insani cocugu rahat bi hayat yasasin.Ulkemdeki sorunlsr sikintilar son bulsun insallah.Gercketn bu duruma cok uzuluyorum.Artik o kadar kotu bi goruntu manzara varki tatilr dahi grlmrk istemiyorum🥺
AngelMotherr Minikmucizem_10 pencere süngeri nasıl kız biz kiraciyiz camın mermerinden soğuk geliyor deli gibi ya
Minikmucizem_10 AngelMotherr Hepsi burada sayfasindan baktim bunlari alabilirsin.Aynen ya bizim de oyle acayip soguk geliyor.
yagmursarya Biz açtık mecburen, buna rağmen ben de kızım da hasta olduk. Bi anda hava 10 derecenin altına düştü ve kaloriferler daha açılmamıştı, o açılana kadar hastalandık. Alt boş, üstte de bir kişi tek yaşıyor o da açmaz. Binayı ısıtmak bize kaldı 😒