Nesli68 Kizlar kizim 3 haftalik bikac gundur kizim dudaklari beyaz kabarmis emmekten diyodum ama bu baya fazla sanki dudagi soyulacakmis gibi dun gorumcem gordu senin yedigin bisey cocuga dokunmus dedi sizce sebebi ne olabilir basina gelen var mi
BMA Nesli68 pamukcuk canim karbonatli su yap sil hafifçe benim oglum 3 ay 9 gunluk hala oluyo emmekten oluyor korkmana gerek yok yani aci falan hissetmiyolarmis
sirinbebekanne Nesli68 bizde de oluyor doktor emmekten dudakları kuruyor biraz su verip ıslatabilirsin dedi bende günde bi kere az miktarda su veriyorum
Tugcedogautku Benimde şuan kızımda. Var doktorum karbonatlı suyu önermedi fungostatin DİE bi ilaç yazdı hemen geçirdi
Nesli68 sirinbebekanne bende veriyodum ara sira bir haftadir mama vermeyi biraktim o yuzdrn suda vermiyodum sutten aliyo suyu diye az da olsa veriyim o zaman
sirinbebekanne En azından dudaklarını ıslatın benimki su içmeyi çok istemediği zaman dudaklarını ıslatıyorum beyazlığı hemen gidiyor