Nehirbebe 4 ay 7 gunluk kizim bugun bizde aşı olduk zaten huzursuzdu iyice huzursuz oldu 4. Ay atağını 30 gündür yasiyoruz nerdeyse 6 gunumuz kaldi bitmesine hesaplayinca ve insallah biter tükendim guzelce uyuyan cocuk gece saat başı kalkar oldu uyumakta zorlaniyor gunduz 45 dk 30 dk zor uyuyor gece de aşırı cok kalkmaya basladi hep kucak ve meme istiyor özellikle memede uyumak ister oldu ya çok zor gerçekten allah hepimize sabır versin 😔