Bana biraz üşütme gibi geldi. Geceden takip edin bakalım ateşi de cıkacak mı? Yani 37,5 ve üstü gibi. Bazen ishal kusma gibi viral enfeksiyonlar da olabiliyor. Yarına belli olur kusması ishali devam ederse doktoruna götürürsünüz yine de ishal kusma perişan ediyor cocukları