cennet123 Laktamil,Bestlak, Humana süt yapıyor ben bestlak kullandım ne içdiysem içine damlatıp içtim faydasını gördüm eczanelerede sorabilirsiniz o kadar çok şey var ki bazılarını bilmiyoruz bile hem bak bebişin 7 aylık olmuş büyümüş meyve püreleri falan yemiyor mu ? Kendinize sitres yapmayın o da sütü azaltıyor dert etmeyin inşallah çoğalır