Kızımda balık yağı kullandığı zamanlar kıyafetlere dökülüyordu ne yaptıysam geçmemişti. Bende karbonat birazda sirke döküp bekletmiştim makinaya atarkende ön yıkama yapıp çamaşır sodası ve domestos döktüm koku yine kalmıştı ama yok denecek kadar az. Deneyin isterseniz olmazsa atarsınız