Yaselya Bebeğim 10 aylık olacak. Oldukça uzun süredir 3-4 öğün yemek veriyorum. Genelde gece yatmadan 4. Öğün gece maması pirinç ünlü. Onun dışında meyve de veriyorum en az 2 defa. 9. Ayda memeyi bıraktı o yüzden mama ile devam ettik ama şimdi son günlerde mama günde 1 ya da 2 kez veriyorum yani mama dediğim devam sütü. Kaynaklar ana öğün hala mama diyor. Diğer yemekler ara öğün olacak diyor. Ama ben tabakla yemek kase ile çorba yemeğin yanına yoğurt falan veriyorum yiyor bizimle. Yemediğinde de yedirmeye gayret ediyorum işte. Çok çok iyi yiyor diyemem ama. Neyse sizler 10 aylıkken hala yemekleri tadım gibi mi devam ettiniz bunu merak ediyorum. Bizimki baya yemekle besleniyor yani artık
amansallagitsin Yaselya benm kzm 10 bucuk aylik bzim doktorumuz artk hersyi yesin dedi sadece tuz bal sut bi yasindan sonra dedi yani uc ogun olcak sekilde ve gerisi anne sutu yada mama.olucak seklde devam edlir ama lakin bzm kiz et tavuk balik yemez kati seyleri zor yiyor catala ezip veriyorum.nasil olck nasl alistrcm bilmiom
mervemir- Yaselya yani her şey yiyor kahvaltı öğle yemeği ara öğün akşam yemeği şeklinde ilerliyoruz ona ayrı yapıyorum ama biz ne yersek onu yiyor et, pilav, çorba köfte yumurta menemen mücver herşeyi veriyorum yasaklı şeylere dikkat ederek