RabiyaG 2 aylık erkek bebeğim var emdikten sonra memeden çektiğim anda yada yere yatirinca kusuyor normal mi acaba ?
Deletedmom_1 RabiyaG maalesef reflüsü var muhtemelen başı yüksekte olmalı biraz azaltıyor bu reflüyü reflü yatağı almalısınız bir de anti colic biberonlar var hava yutmalarını engelliyor onun sayesinde daha az kusuyor sanırım 6 aya kadar sürermiş benim bebeğimin de daha geçmedi reflüsü
DenizAybars RabiyaG benim bebeğimde kusuyor malesef biz de 5 gün sonra iki aylık olacağız ne zaman geçer neden oluyor bilmiyorum
sakinolpelincim RabiyaG benimki de 50 günlük çok kusuyor. Doktor normal diyor ısrarla. Yedikten sonra 5 10 dk yatirmamaya çalışıyorum birde gazını 5 10 dk sonra çıkarıyorum o arada kusmasın midesi yatissin diye.
RabiyaG Deletedmom_1 gazini çıkarmadan yatırıyorum uyuyunca çünkü zor uyuyor ya da uyuyunca 5 dk uyuyor ondan olabilir mi
RabiyaG sakinolpelincim ilk banada öyle demişlerdi kontrolumuz vardı kontrolümüz olmadan önce normaldi çok kusmuyordu doktor randevusuna gittikten sonra devam etti
Elly RabiyaG Başini omzunuza yatirarak biraz gezdirebilirsiniz belki. Bende reflü yatagi var, egim saglamama ragmen yer yemez yatirirsam yine kusuyor 😕 Ya da miktari azsa bırakın kussun :) Sonucta olagan bir durum :)