Mrvzyp bende oğlumu bezden cikartıcaktım aynı sizinki gibi kakasını tuttu yapmadı bende biraz araştırdım ne yapmam gerekiyor diye bi pedagog eğer çocuğunuz kakasını tutuyorsa bezini takın bezine kakasını yapsın o gün çocuğu daha sıkmayın üstüne gitmeyin bezle kalsın yarın tekrar dan konuşa konuşa Anlata anlata durumu açıklayın bezi çıkarın diyodu ben vazgeçtim bezden çıkartmaktan 26 aylık şuan 3 yaşını beklicem galiba