Gamzeliz_29 Kızlar selam bebeğim 4 ay 20 günlük kakasında iki dir sülük giib kan görüyorum biraz nedenini bilen yaşayan var mı
AkademiikAnne Gamzeliz_29 Nedeninin ne olduğunu burda aramadan hemen doktora gidin. Eğer bezler duruyorsa fotoğraflarını çekin ya da yanınızda götürün bezi. Lütfen ama lütfen hafife almayın lütfennn!
Gamzeliz_29 Eslemimmm bi kaç gündür süt tüketiyorum yulafla o zamandan sonra iki kere rastladım ben bayadır süt içmiyordum , doktora gidelim en doğrusu teşekkürler
Mminigimm Alerji veya enfeksiyon çıkıyor genelde bizde ikisi de çıktı antibiyotik kullandık süt yumurta diyeti yapıyoruz doktora gidin mutlaka bezini de götürün (45 dk içinde götürürseniz direkt tahlil de yaparlar bezinden)