joyfulmom Senem_sygl01 benim bebeğimin kırkı çıkana kadar gaz sorunu oldu kırkından sonra geçti. Ben metsil damla kullandım ama iki ayına kadar
Cocolingo Senem_sygl01 ilk 4 ay koliğin koliği bi bebekti ya uyur ya gazdan ağlardı katılırcasına, hatta şöyle söyleyeyim 5 dakikada 25-30 kez gaz çıkartırdı , dönmelere başlayıncaya azaldı ama bitti diyemiyorum hala gazdan ağladığı oluyor 6 ay 25 günlük.
Esraaa55 Senem_sygl01 5 ay 20 gğnlüğüz hala devam edıyor 4. Ayda kendı cıkarmaya baslamıstı tekrar gerı geldı gaz sancıları
Minikereninannesi Benimki 4.ayda tamamen bitti mestil kullandim 1 sefer şükür gaz masajlari ve kendi beslenmemde cok gaz yapanlari tuketmemeye özen gosterdim
guvendkyr1 Benim bebeğim gaz sancısı çok çekmiyo ama sürekli alttan gaz çıkarıyo. Bu çok gazlı bir bebek olduğunu mu gösteriyor sizce?
Senem_sygl01 guvendkyr1 benim bebeğim de öyle biz mama kullanıyoruz çok gaz yapıyor alttan üsten çıkartıyor ama hala ağlıyor
Cocolingo Senem_sygl01 piyasada alerji mamaları dahil olmak üzere denemediğim mama kalmadı herbiri farklı etkiler yaptı bebeğe sma optipro kullanıyoruz buda gaz yapıyor ama minimum
Feyzanurr Senem_sygl01 3 aylıkken bitiyor çünkü artık hareketli oluyolsr bacaklarını kendi hareket ettiriyor indirip kaldırıyor derken gaz cikiyo sabır canım benfe çok çektim gazdan ama şimdi 4. Aya girdik çok rahatım gszliyken kantoron yağıyla hem göbek masajı hem ayakların altını masajlardim sonra hemen battaniyesi ne sarardım hemen gazlar pes peşe çıkardı hem kantoron yağında ağrı kesici özelliği olduğundan iyi oluyodu