Tusemannesi Hanımlar normal doğum yapalı 5 gün oluyor bebeğimi emziriyorum ama aşırı iştahsızlık var sütüm yetmez diye korkuyorum ne yapmalıyım ?
S_D Tusemannesi bende doğum yaptıktan sonra ilk bir hafta çok istahsizdim yemek yemek istemiyordum resmen zorla yiyordum. Ama bebeğin emdikçe düzeliyor iştah geliyor yerine hatta baya bir açılıyor 😂 49 günlük bebeğim şuan 2 3 saate acıkıyorum ben
bsk89 Tusemannesi bende ilk dogum yaptigimda oleydi hep bole giderse cok guzel diordm ama maalesef ole olmadi simdi kendimi durduramiyrm😂emzirdikçe acikacaksnz merak etmeyin ama şimdilik sıvı alımınıza dikkat edin en azindan
renkliruya İştahsızlık sendeyse bol bol su, meyve suyu ve rezene iç canım.. Birde çorba içmeye çalış.. Bebeğin için zorla kendini..
EsmaTugra İlk günler ben de çok iştahsızdım emzirdikçe susarsın zaten canm bol su iç. Sütü yapan sudur. 15 günden sonra filan düzelir iştahın merak etme strese girme
Tusemannesi EsmaTugra inşallah dediğin gibi olur kendimi stres ettikçe yiyesim gelmiyor zaten psikolojik olarak