Merhaba arkadaşlar 5 yaşındaki oğlum. 2 haftatır okula gidiyor ilk kez böyle bi kuruma gidiyor daha önce kreşe falan vermedim. Oğlum Anaokuldaki arkadaşlarını itiyor ve onları yüz hareketleriyle korkutucu hareketler yapıyor ne yapmalıyım nasıl bu hareketlerinden vazgeçirebilirim öğretmenide yardımcı olucaklarını söyledi bende evde ne yapabilirim konuştum ama faydası olurmu bilmiyorum Lütfen ne yapmalıyım Yardımcı olursanız çok sevinirim