Merhaba, bebeğim 5 aylık oldu, her şeyi kemirmek üstüne şuanda. Ama çok sıkılıyor oyuncaklarindan, fark ediyorum bunu. Aktivite masası almayı düşünüyorum 6 ay ve sonrası için ama emin olamıyorum çok gerekli bir şey mi sizce? Hem fiyati aşırı geliyor hem cok yer kaplıyor. Onun yerine geçebilecek daha makul bir oyuncak var mi? Yoksa aktivite masası mantıklı mı 🤔