Nerdeyse 10 aylık olduk kahvaltıda yumurta sarısı peynirden öteye gidemiyoruz bunuda zaten gıdım gıdım yiyo asla yutamıyor öglen çorba aksam corba böyle olmaz ki blenderdan cektirip veriyorum yemekleri onu bile yemiyor aylardır bu böyle tek birsey yesin içim rahat etsin diye kaşık mamalardan veriyorum ama onlar bir işe yaramıyor eminim. Baya zayıfladı napıcagımı sasırdım nasıl yutmayı ögreticem nasıl bu ek gıda işini halledicem bilmiyorum millet herşeyi yediriyor ben bunlardan öteye gecemedim boguldu bogulacak her defasında 😭