Bu ülke ne hale gidiyor inanamıyorum. Bugün kızıma 4 parça takım aldım lcw den 1000 tl para ödedim. Hemde iki saat en uygunlarını aradığım halde bu ücret. Yani olmayanlar nasıl yapacak? Bu insanlara yazık günah değil mi? Neden kimsenin umrunda değil ki. Parası olana cennet bu hayat peki neden parası olmayana ızdırap. Ülkemde soğudum yemin ederim yazıklar olsun…