Huma_kus34 Ben aha bha tonigini aldım. Hiçbir işe yaramadı. Hatta aksine sivilcelendirdi. 2 ay sonunda bıraktım. Yüzünüz asitlere alışkın değilse doğrudan bu ürünü kullanmayın. Düzeltmek isterken yüzünüzü mahfedersiniz. Daha masum içeriklerle başlayin. Dusuk oranli C vitamini arbutin niacinamid deneyin. Düşük oranlı aha bha’lara bakın. Tqbi bunlara bir anda baslamayin. C vitamini serumu alıp haftada 3 gün yuzunuzu alistirin. Alistikca haftada gun sayisini arttırın. Ciddi cilt sorunlarınız yoksa azelaik asit kullanın. Her soruna iyi geliyor. Doa kozmetik güzel bence. Fiyatı da uygun. Ciddi cilt sorunlarınız varsa mutlaka dermatologa gidin