Kızlar bebeğim 3 aylık oldu saçlarım hayatımın hiç bir döneminde dökülmediği kadar dökülüyor kısacık kestirdim zaten ama fayda etmedi kan ilaçlarımı hala kullanıyorum.. Kel kalacak gibi hissediyorum güzelim saçlarım gidiyor resmen.. Var mı yaşayan önerisi olan