Merhabalar bebeğim 3 ay 20 günlük 3 ayına kadar güzel emzirdim sadece acil işlerim çıktığında mama verdim çocuğum hastalandı ve evimi bayağı boşladı iştahı yoktu bu 10 gündede sütüm azaldı ama zaten aman aman çok değildi artık bence çocuğa da yetmiyor oğlum bazen emiyor bazen emmiyor sinirleniyor ağlıyor iştahsız bir bebek böyle olunca da süt ister istemez azalıyor kendimde stres oluyorum bir tanıdığım 3 saatte bir sütün sagarak çocuğunu besliyor sadece anne sütü ile bebeği 6 aylık Ben de bugün öyle yaptım 3 saatte bir sağıyorum biberonla veriyorum bebeğime ve daha iyi besleniyor sizce sütümü nasıl çoğaltabilirim birkaç gün böyle yapsam daha sonra çocuğum memeyi alirmi geceleri emziriyorum sadece