Kızlar moralim çok bozuk bebeğim 1 hafta önce idrarda enfeksiyon olduğu için hastaneye yattı.. kan ve idrarında ki enfeksiyon tamamen geçti. Temizlendi. Fakat iki gündür ateşi devam ediyor. Kan ve idrar temiz olup ateş devam edince menenjitden suphlendi doktorumuz ve test için onay istedi. Yaptırma kararı verdik eşimle belden sıvı alarak yapılıyormuş. Moralim çok bozuk psikolojim alt üst oldu.. varmı yaşayan anneler tecrübelerinize ihtiyacım var..