Merhaba hanımlar yardımcı olursanız çok sevinirim yedi yaşındaki oğlumun Boyu ve kilosu altı yaşa göre gidiyor benim boyum Bir 60 eşimin ki Bir 85. Ailemizin boyuda standartlara göre gayet uzun kısa boylu olan yok.Doktor mamaya başlamamız gerektiğini söyledi. Ma kullanıp daha sonra yaşıtlarına yetişen oldu mu görüşlerinizi lütfen söylerseniz sevinirim şimdiden teşekkürler.