bugra_mom3244 Aç karnına mı veriyorsunuz tok karnına mı birde iştah ve boya iyi geldi mi kullananlar yorum yazarsanız içinizden ne geçiyorsa kabul olsun 😊😍🙈
ikizerkekannesi bugra_mom3244 ben kullanıyorum 3 yaş olucaklar kahvaltıdan sonra veriyorum 95-94 cmler doktor ikizlere göre iyi dedi bilmiyorum şuruptan mı yoksa gelişimlerimi
ArenAta bugra_mom3244 bende bekleyeyim şurda 😀 yeni aldım hergün mü vermek gerekir birde biliyormusunuz 🥰