mustafam4906
Sevgili anneler, oğluna 3 numara bebelac gold kullanıyorum. Normal şartlarda eğer isterse gece bir defa içiyor bir de bazen uyumadan. Ancak bu ara azı dişlerimiz geliyor bir de ishal olduk derken tüm düzenimiz bozuldu. Mama dışında bir şey yemiyor. Şunu merak ediyorum. 3 numara mamada doyma sorunu yaşayan var mi? Yani sanki oğlum doymuyor gibi geliyor o kadar sık mama istiyor ki. Ne yapacagimi şaşırdım bu ara.