Dondurmalikahve Sunsam-44 Anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması normal günde 7-8 kere yapması da normal
Denizoglan Sunsam-44 benim bebeğimde 5 6 günde bir yapardı doktora gittik eğer sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmayabilir gayet normal bir sıkıntı yok demişti rahat ol canım
Htc19 Sunsam-44 siz şükredin yapıo. Benım bebeğim doğduğundan beri bazen 8 bazen 10 gün de yapıo ..Anne sütü alıosa normal Ddi doktor. 10 günü geçerse fitil kullan Ddi. Ne zmana kadar böyle gider hocam ddm hep de gider düzelir de belli olmaz Ddi
Sunsam-44 Dondurmalikahve bu ara sadece 2 kez yapıyor bende korkuyorum sorun mu var diye sürekli emmiyor süttüm var fazlasını sağıyorum hatta nasıl yol izleyeceğimi şaşırdım sanırım bügün sadece 1 kez yaptı ağlamak üzereyim
Askasmom Merak etmeyin, her bebek aynı değildir. Bazı bebekler 3 günde bir yaparken, bazı bebekler günde 7-8 kez yapar, kabızlık sorunu yoksa, endişelenecek bir şey yok.
Sunsam-44 Askasmom sadece anne sütü emmiyor bebeğim kaka yapınca sıvı sulu yani 2 yada 1 kez yapması normal mi kabız olduğunu nasıl anlarım
denos_63 Sunsam-44 normaldir tabiki hizimki hatta baya bi gürültülü yapıyodu yapmazsa mesela 1 haftadan fazla falan ozaman doktora götürebilirsiniz. pırttan guzel biseymi var🤭😂 eğer emziryosanız kayısı hurma tüketin bizimki sancılanıyodu biraz ben ilk 3 ay kahve bağımlısı olmama rağmen içmemiştim. başkada aklıma bişi gelmedi🤷🏻♀️ ama rahat olun bişey yoktur
PeekaBoo_ Sunsam-44 yenidoğan kakası eğer sadece anne sütü alıyorsa, sarı renkli sulu olur bazen için süt kesiği gibi pütürler olabilir. 10 güne kadar kaka yapmaması normaldir ama bu süreçte huzursuzsa doktorla görüşebilirsiniz ama günde bir kaç kez yapması da normal eğer kilo alımı iyiyse gelişiminde sorun yoksa doyuyordur endişe etme
Birannebirogul Her bezinde az çok kaka oluyordu o dönem. Gittikçe azalıyor. Sağlık ocağına götür tartisi da kilosuna baktırın bı.
Sunsam-44 Birannebirogul evet bende de öyle altını her açtığımda çok az kaka var 3300 dü kilosu 5 gün önce tartık 3800
Sunsam-44 Denizoglan yaaa ben bilmiyordum o yüzden endişe ettim buraya yazmadan doktora gitmeyeyim dedim
Htc19 Sunsam-44 evet yapar tabi huzursuz olur ıkınır kucak ister sürekli. Eğer keçi pisliği gibi katı yapmıosa kabız da değildir. Önemli olan cıvık yapmaası