Emzirme donemindeyim bebeğim 4.5 aylık ve kendimi çok yorgun hissediyorum. Hiçbir vitamin kullanmadım doğum sonrası kan ilaçlarını da kullanamadım. Kendimi kötü hissettiğim için vitamin desteği almak istiyorum. Elenatal kullanan var mı? Elenatal 2 mi 3 mu kullanmalıyım? Yoksa başka önerisi olan var mı? Siz ek bir vitamin kullanıyor musunuz?