Kızlar merhaba , İşimle ilgili bir yurt dışı ödül sehayati vardı ve ben çok zor bir karar alarak 1 yaşında oğlumu bırakıp gittim forumda bilgisi olan yada tecrübeli bir kişi yada yazı bulamamıştım kayıtlı kalsın diye bırakıyorum . 4 günlük seyahate gittim üstelik emen bebekti . Burda gitmeden sağdığım sütü içmedi biberonla gece emen bebek olmasına rağmen gitmeden konuştum hep gidicem gelicem diye hatta havalimanına bıraktı beni . Geceleri zor olur diye çok korkmuştum ama ole olmadı babasıile güzrl vakit geçirdiler gündüzleri gezdirdiler gecede babası su kefir idare etti cok problemde çıkarmadı ben evde olduğumda daha çok sorun cıkarıyordu inanın babası ağladığında gezdirip anne yok babacım gelicek dedi hep ben görüntülü aradığımda meme dedi biraz ama geçti yani . Büyük kriz olmadan gittim iki gün ruhumda fırtınalar koptu ama baktım iyi bende ilk kez bekar gibi gezdim aklımdan hiç çıkmadı yemek yerken gezerken vs ama gitmek gerek bizde insanız gerçekten onlar kalbimiz güvende ve mutlu olacağı kişiyle bırakılıp gidilirmiş onu gördüm . Hep dediler bırakan iş arakadaşlarım ama tecrube etmeden anlaşılmıyor ha şuan bırakmam belki ama bırakacak anneler başka çare yoksa yada zor olucaksa götürmek bırakıldıpı yerde güzel bakılıcaksa bırakın 🤗