Ygtebr Kızlar bebeğim 1 yaşında şimdiye hep Molfix kullandım çokta memnun kaldım ama artık herşey cok pahalı biraz daha uygun bez araştırdım ama sanki hep aynı fiyatlar sizin kullandığınız içeriği temiz uygun bez markasi varmı
baloglusss Ygtebr Ben de bir yaşına kadar molfix kullandım ama bebeğim sürekli pişik oluyordu bıraktım bimin bezine geçtim çocukta pişik falan kalmadı 82 adet 160 TL aylık fırsat paketi var şu an
Oldugugibibiri Ygtebr goon premium inceleyin isterseniz kız kardeşim kullanmaya başladı çok memnun prima gibi. Üstelik tamamen pamuğu hissediyorsun diyor
Dimitrina_kovaceva Ygtebr aşagı yukarı tüm bezler molfixle aynı fiyat olarak. İndirimli molfix alıyorum ben
Deletedmom_27 baloglusss bende bime geçtim sleepy den çok güzel memnun kaldım Pişik sızma hiçbir şey olmadı