Perapera
Merhaba benim oğlum da 2,5 yaşında
Arada itfaiyeci sam çizgi filmini izliyordu ordan gördü elimize bi hortum alıyoruz bütün gece yangın söndürüyoruz o sıkılmıyor da ben yoruluyorum 😊
Sonra Legolarla bişeyler yapıyoruz
Sıkılınca tamir takımımız var tadilat yapıyoruz 😀
Sonra kitap
Akşamımız böyle geçiyor evin içinde
Gündüz çalıştığım için babaannesi ile oynuyor bahçede zaman geçiriyorlar evin içinde arabalar falan