Arkadaslar merhaba
Bebegim 4 ayına kadar emzik emiyordu ve rahatligi çoktu (kendi kendine uykuya geçis yapiyordu, agladiginda susturuc oluyordu, disarda oyaliyici vs.. gibi seyler) simdi 10 aylik oldu, cok zorluk çekiyorum kendisi asla uykuya geçis yapmiyor, devamli emmek istiyor uyurken ve ben cok yoruluyorum artik, daha sakin bir bebekti, daha cok mizmiz su anda mesela.
Bu aralar emzik askisi ile beraber devamli uzerinde tasiyorum aklina gelince agzina aliyor fakat cok emmeden birakiyor.
Benim gibi olan arkadaslarim varmi ne yapmam gerek nasil alistirabilirim, neler ise yaradi acaba ?