Miniklerim123 1 aydan beri kızım ayakta kendi durabiliyor şu 3-4 gündürde 3-4 adım atıp düşüyor tekrar kalkmak yerine emeklemeyi tercih ediyor ne zaman tam olarak yürür acaba bebişi böyle olanlar var mı