Bebeğim 12 aylık olacak 4 gün sonra ve lazer epilasyona başladım bugün. Seyansa girdiğimde emziren annelere önermiyoruz ama tercih sizin denildi. Başka bir müşterilerininde emzirdiğini doktoruna danışarak yaptırdığını söylediler. Bende başladım sizce doğru mu yaptım benim gibi emzirirken lazere başlamış yada gidenler var mı ? Herhangi bir sorun yaşadınız mı ? Yada dikkat etmem gereken bir şey var mı ?
Teşekkürler 🥰