Birfincankahvee Merhaba 2. Çocuğuma hamileyim ama inanılmaz kötü mantar durumu yaşıyorum suan da . Fitil kullanmak hamileyken zararlı mı? Benim doktorun sanırım ilk gebeliğimde önermişti kullanmıştım . Zlain fitil Kullanmıştım .Kullananlar oldu mu hiç acaba ?
Ertugrulunannesiiii Birfincankahvee ben kullandım ama zalain değildi yine bi doktora danışsanız iyi olur. Ama doktorum bunun alt kısmı etkilediğini bebeğe kadar ilerlemediğini söylemişti, herhangi bir sorun olmazmış yani
asiltonunmommysi Birfincankahvee fitil kullandım doktor vermişti bende vajinal akıntı vardı 37 haftalıktım alttan muayene ettiğinde fark etti. 38+2 de suyum geldi doğurdum zaten. Zararlı olsa vermezler