Jelibonsmom Berram geçmiş olsun . Ya şöyle bebeğim sadece anne sütü ile beslenip kilo alamıyordu, doktor onu verince toparladı, anne sütüne ek günde bir kez de versem farkediyordum
Senayys Berram 33+4 hafta doğdu 2110 gr ,boy 43,baş çevresini hatırlamıyorum şuan 7 aylık en son kilosu 7900 boy 65 di ama boyu çok kısa geliyor bana 🥹
Berram Senayys aaa ypk bence hıc uzulmee bnm kızımda aynı 2/170 gr 45 cö dıgdu 6 ay 7 hunluk 5.500 kılosu bıyuda 60 cm gayt ıyı durumdaa hırde bnm kızı ostahsızz yemıyorr uzme kendnı oturablyrmu donebılıyprmı
Senayys Berram anne sütü aldı benimki sadece mama vermedim hiç tabi şimdi ek gıdaya da başladık kilo alımı çok şükür iyi ama dediğim gibi boyu kısa gibi geliyor bana aannelik delilik 🥲evet desteksiz oturuyor dönüyor sürünmeye çalışıyor 😊seninkinde nasıl bu hareketler siz kaç haftalık doğdunuz
Berram Zeynossunannisi 36 haftasında dogsu ama gelısım gerılıgı var dedı dr yuksek tansyondan dolayı erken sogum oldu smrasnda ust solunum yolu enfeksyonu gecrdı 11 gun kuvezde kaldı ılk dgdugunda ısıtme testnden gecmstı smdı gecemıyor 😔 cok korkuyorm
Berram Senayys donemıyor emeklmıyor desteksız oturamıyor 36 hafta ama gekısım gerıkıgıı mevcuttu yuksek tansyondan dokayı erken dogsu
Senayys Berram oy kuzum benim olsun her bebeğin gelişimi farklıdır geç olsun güç olmasın eninde sonunda olucak sağlıklı olsunlar gerisi önemli değil 🫶🏻
Berram Senayys rabbim evlatlarmızı saglıkla bızlere bagslasın inş🤲🏻🤲🏻 61 cm bnm kzmn boyu kısamı szce
Senayys Berram aminn inşallah 🤍normal bence dr un söylediği önemli tabiki sizinki kız sanırım kızlar daha minnoş oluyor zaten 😊