momy90 ya son olarak acaba hastaneye gidip oranın süt sağma makinasıyla sağım yapsanız düzelir mi ? Ben acile gittiğimde 3 tane serum bi ağrı kesici iğne vuruldugum halde ağrım geçmemişti sagim makinem olmasına rağmen yengem burada sgdırabilir miyiz demişti çünkü evde benim canımın yanıp yapmak istemediğimi çok iyi biliyordu ama hastanede mecbur sağım yapılacağı için doktora rica ettik ve yeni doğan yoğum bakımına çıkıp sağdirmisti hemşire çıkan sütude biberona koyup eve gelip bebeğime vermiştim belki vardır sizinde böyle bir imkanıniniz diye anlattım umarım birseylrin faydası olur artık 😿