sedauzer06 benim kız kardeşim 21 yaşında , kunduracı gögsü var. Sağlık açısından şimdiye kadar bir problem olmadı , danimarkadan doktor falan gelmişti görmeye hatta ama bir sıkıntı olmadı fakat büyüdükçe görüntüsü biraz kötü oluyor . Kardeşim çok utanıyor gögüs kısmından , çok fazla içeri çöküyor büyüdükçe çünkü. İleride bir ameliyatı var gögüs altına plak falan yerleştiriyorlar estetik açısından , birde kalbi sıkıştırabilme riski falan var diye ama türkiyedeki doktorlar sorumluluk kabul etmemişti o zaman, o yüzden yurtdışından doktor bulmuştuk .