Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 7 ay 11 günlük. Diş çıkarıyor ve neredeyse hiç bir şey yemiyor. Ne mama ne meme ne ek gıda susadığında su içiyor o kadar. Birde sürekli ağlama moduna. Ah neredeyse yapışık ikiz gibi olduk ne uyku ne oyun ne gülme yani hiç bir şeyi kalmadı. Bu konuda bana yardımcı olmanızı istiyorum. Çünkü bebeğim aç ve birşey yemiyor