Kızlar bugun kontrol için geldim dr 1 yaşımıza az kaldı Kan tahlili istedi yaptırdık sonuçları çıktı . Şükürler olsun sonuçlar iyi çıktı. Doktorumuz dedi ki kan damlasını bırakalım artık ama d vitaminini 2 yaşa kadar 4 damla kullansın dedi. Kan damlası tam olarak sizlerin ne zaman bıraktığını söyler misiniz?