Moonalisaa Yarın aşılarımız var ve bebeğim prematüre olduğu için yan etkilerini daha çok hisseder mi? Süreç nasıl oluyor sevgili annişler😢
Tugba06 Moonalisaa hiç sıkıntı yasamamıstık biz içini ferah tut inşallah bebeğin de yaşamaz canım. Prematüre oldugu için etkilenir mi bilemem ama inşallah etkilenmez 🙏
Moonalisaa Tugba06 ay inşallah ya🙏 Bazı doktorlar aşı olmadan yarım saat önce calpol falan içsin demiş sanırım benim doktorum da ateşi çıkarsa yarım fitil verirsin dedi bakalım inşallah gerek kalmaz 😍
Oznur3635 İnşallah birşey olmaz biraz huysuz oluyorlar oda normal 3 aşı birden canı yakıyor normal olarak. Ateşini takip et biraz da sabırlı olursan birşey olmaz ☺️
almananne canım benim bebeğimde prematüre 30+1 , 2. ay aşılarında bi sıkıntı olmadı sadece hafif ateş ve biraz huzursuzluk. Ona göre takip edip calpol verebilirsin 38 üstüne çıkarsa. Dert etme kendine ♥️
Moonalisaa almananne yaa bizim doktorumuz calpol, parol için daha erken. Ateşi 37.5 üstü olursa yarım fitil verirsin dedi sadece 😞
Eslemdemr0308 İllaki agrisi olacak bizim çok şükür ateşsiz geçti ama agrilarindan çok ağlamıştı doktor ilac yazmıştı onu verdim de öyle sakinleşmişti
almananne Moonalisaa bize verebilirsin demişti ama tabi sen yinede doktor ne diyorsa onu yap, her bebiş farklı kilo boy oranına görede demiş olabilir. ama rahat ol fitil daha etkili 👍🏻