Evlatlarimm benim oğlumda öyle bütün vitaminleri bütün iştah acıcıları denedim, adak kestim, dualar istedim okudu, tahliller yaptırdım, karadutlar şuruplar falan yok ama yemiuo içmiyo, geniz eti vardır belki dedik oda yokmuş, yemeyen yemiyo yani canım üzme canını, telefon tv tamamen kalması lazım bence balkonda yedir, boya yaparken yedir, yarım bardak su koy bide boş bardak ondan ona dökerken yedir, önüne kağıt ver bide sadece kagıt kesen makaslar var ondan ver göster onunla oyalanırken yedir, ben denedim olmadı sende inşallah işe yarar 🤲 Allahım cocuklarımıza en tez zamanda iştah ve sağlık verain inşallahh 🤲❤️