Bety2 Haftada 2 tüketmeye başladım . Acıktığımda hemen tüketiyorum ve kilo almaya başladım nolacak sonum ahhh 😞
Yaren Bety2 o bataklığa bir kere düşmüştüm 😅 bir yeyince sürekli canı istiyor insanın ya içinde bağımlılık yapan bir şeyler var gibi
Caglarass Bety2 Kurtlu noddle videoları izle iyi geliyo 😂😂 Bende çok fena sarmistim bi ara, kahvaltıda bile 2 paket yapıp yiyodum ama zorda olsa ayırdık yollarımızı 🥲
Lulemom Bety2 ya bi kere hepsinden birer tane almıştım. 2-3 tanesini yaptım yedim de iğrenç bi tadı var. Aşırı baharatlı aromalı faln. Yediğime yiceğime pişman oldum nasıl yiyorsunuz onu😄
Marianne Bety2 içinde sodyum glutamat olduğu için insanın işathını açıyor. Türkiye’deki noodle o kadar da iyi değil. iyiki de iyi değil, yoksa ben de çok severim. daha çok ramen seviyorum,daha lezzetli 😂
Denizzz88 Bety2 bende seviyorum onları ya markette almamak için savaşıyorum kendimle 😅 bayadır yemiyordum bak aklıma girdi 🤭
sadeturkvatandasi Bety2 hazır noodlelar çok zararlı tüketmeyin o aroma verici sosların içinde yok yok. Geçen okumuştum dünya üzerindeki en zararlı 12 yiyecekten birinde noodle vardı.
Aselhafsaa Bende o bagimliliktan kurtulamıyorum sigradan daha beter olmuş bana sigarayı bile bırakırım onu bırakamıyorum 😭
Halimea Bety2 bende kilo alsın diye başladım , 1 haftadır yiyiyorum fayda etmedi . Ama bu sizin yorumu görünce yemeye devam …