Merhaba sevgili anneler..
Bebişim 3.5 aylık , bazenleri bi iş ,yemek falan yaparken , yada tuvalete gireceğimde yemek yiyeceğimde falan ana kucağına oturtup tv den çizgi film açıyorum oyalansın diye , başka birseylerle oyalanmıyor ağlıyor , bir tek cizgi filmde duruyor hatta reklamlarda bile ağlıyor☹️ Kendimi bu durumdan bazen kötü hissediyorum ama bakacak kimsem yok ki işlerimi halledeyim desem .. siz nasıl yapıyorsunuz evin işleri ve kendizin işleri artı bebişlerle ? Nasıl oyalanıyorlar acaba🙄