Asym33 Seda21 Canım dogdugundan beridir sleppy kullanıyoruz Mersin’in sıcağına ragmen hiç pişik olmadık ve aslada sızdırma yapmadı biz çok memnunuz tavsiye ederim ama bazen bebekten bebeğe değişiyor bu durum
Yasmnnnn Seda21 molfix kullandım 2 aya kadar ama 3 beden aşırı kalın malesef pişik yaptı sleepy naturale geçtim bugün
Elifkc Seda21 ben en çok bebem naturalden memnun kaldım. En son başka marka deniyeyimm dedim baby turco aldım hiç memnun kalmadım. Pisik yaptı, tasiriyor, içindeki pitirciklar çocuğun poposunda kalıyor ve dahası… Baby me, sleepy de güzeldi.
Nazlican Asyaveannesi04 Hayır, sızdırma, koku sorunu vs hiç olmadı. Gerçekten 6 ay paramı bosa primaya bağlamışım dedim. Goon sarı paket premium ile bire bir.
aatabeyyy Prima,sleepy,molfix,baby me,baby turco,bimin bezini,a101 bezini deneyen biri olarak param olsa tabiki prima alırdım hakkında pek çok olumsuz konuşan olsada…Ama şuan kaç aydır molfix kullanıyorum çok da memnunum.
Hhgg Seda21 baby me kullanıyorum bebeğim doğduğundan beri)7 aylık oldu pişik vs yapmadı emiciliği de iyi
sarmaliklahana Seda21 ilk prima ile başladım sonra a sleppy e gectim 1 senedir kullanıyorum memnunum. Gece 12 saate kadar değiştiremiyorum tasıma pişik alerji yapmadı ama kalıbı küçğk 10 kg kızıma 6 xlarge kullanıyorum bacakları tombul kızımın. Molfix de güzel onun kalıbı baya büyük 5 bile büyük oluyor yani ama 4 e düşmedim hiç. 1 paket de gooon kullanmıştım onun da kalıpları büyük. Bu 3 marka hiç tasıma alerji pişik yapmadı. Sleppy ve Molfix hangisini indirimli bulursam onu alıyorum. Bim ve A101 e bile geliyor tanesi 2 TL falan oluyor tavsiye ederim 👍🥳
Mamasboy Seda21 ben de Prima kullanıyorum gerçekten çok arttı fiyatları. İlk doğduğunda Molfix ve sleepy denedim ama ikisi de çok sızdırdı diye Primaya geçmiştik gerçekten inanılmaz memnunum ama malum fiyatlar aşırı yüksek. Arkadaşım premium careden Molfixe geçtiğini ve çok beğendiğini söyledi bir kez daha denesem mi düşüyorum ben de
ankakusu5058 Seda21 slepy ekstra kullandım hoşuma gitmedi sızdırma yaptı 4 aylığız 2 aydır slepy natural kullanıyorum çok da memnunum akşamdan sabaha 8-10 saat duruyor sızdırma vs yapmıyor
Irmakprensesinannesi Seda21 valla açıkçası bende prima premium care aktif bebek dönüşümlü kullanıyorum ama prima da iyi bez yok emiciclik kuruluk acisindan sleepy natural kullandım arada alıyorum ama emiciligi orta hemen şişiyor 2 3 tis yaptığında sık değişim gerekiyor sleepy 6 tane değişiyor günde prima da ben 3 tane değiştiriyorum dolu dolu gün içinde bide gece uyumadan değiştiriyorum sabaha kdr aynı bzle olmasına rağmen şişme yada rahatsızlık vermiyo 13.5 ayligiz