Hudanur38 Merhabalar arkadaslar benim bebegim bugun 2. Ayini doldurdu cok gazlı ve uykuya dalması zor bi bebek 3. Ay dolunca rahatlarsın diyorlar gercekten bu sekildemi oluyor yada bu sureci rahat atlatmak icin neler yapabilirim
birbebelianne Hudanur38 evet genelde öyle diyorlar bizde bugün üçüncü ayımızı doldurduk ama düzenimiz hep değişti şimdiye kadar kendi kendine emzikle uyuyan oğlum artık sallayarak bile uyumuyor gündüz uykuları 10 15 dakika şeklinde gece 2 ye kadar beşik salliyoruz atak haftasında mıdır bilmiyorum Allah yardımcımız olsun 🙏