Oznur3635 Leylyldz45 5 buçuk aylık oğlum doğduğu günden beni evolvia kullanıyoruz bi sıkıntı olmadı şükür
Serraa95 Leylyldz45 oğlum 8 aylık 3 aylıktan beri humana kullaniyorum gaz problemi hiç yaşamadım kilo alımıda gayet güzel 😇