Linaamom kızımın ayağını ölçmüştüm, 1 cm büyük olarak hangi numaraya denk gelirse onu almıştım. Yani kızımın ayak baş parmak ucundan topuk sonuna kadar 11 cm geldi mesela, 1 parmak boşluk kalacak kadar büyük almak gerekiyormuş, 12 cm olarak düşündüm, internetten bebek ayak numaraları tablosuna baktım, 12 cm kaç numaraya denk geliyorsa o numarayı aldım. Bugüne kadar hep bu hesapla internetten vicco dan aldım ayakkabılarını hiç büyük oldu küçük oldu sıkıntısı yaşamadım