kbratsun direkt aşıdan olmayabilir çünkü aynısını bizde yaşadık rota dendi ama tahlillerde asla çıkmıyor, ateşi dengede tutmaya çalıştık 3 gün kadar sürdü, siz ek gıdaya başlamıştık, suyunu değiştirdim. Geçiyor ama merak etmeyin ılık duş bol bol beslenme (emziriyorsanız anne sütü ya da mama)