Tugraninannesi canım kanaman geç olmuş emzirdiğin için ben 2. Ayda oldum fakat aynı anlattığın gibi oldum 7 gün sürdü ve 3 paket ped bitirdim hemde afedersin ec otururken su gibi kan gidiyordu çok korktum doktorum normal doğumdan sonra ilk ve bir kaç kanama böyle olur dedi ağrılarım da çoktu tüm kemiklerim ağrıyordu kasığım belim.. Rabbim yardımcın olsun dinlen yakının varsa sana yardıma gelsin ve doktorunla paylaş