Merhaba 3. 4. Ay gibi sütüm kesilmişti rüyamda emzirdiğimi gördüm suan 6 aylık olucak tekrar sütüm geldi bugün ama tiroid hormonlarımda bozukluk vardı kortizonlu ilaç kullanıyorum suan ama doktor randevum var değerlerim iyi cıkarsa bırakacagım. Mamaya alısmıstır emmez biliyorum ama geceleri mi denesem acaba suan ilaçlardan dolayı emziremem sanırım doktora gitmeden de emzirmem ama hep içimde kalmıştı emzirememek stresten dolayı kesildi sütüm coktu bebeğimde emmemeye baslamıştı. Kafam allak bullak oldu.